miercuri, 16 mai 2012

Vreau și trebuie să postesc!

Postul biblic este o formă de disciplină spirituală manifestată prin abținerea de la mâncare și băutură în intervalul de timp cuprins între două apusuri de soare. Timpul de post variază, poate însuma și trei zile, ca de exemplu cel descris în cartea Estera, sau chiar cele patruzeci de zile al Mântuitorului. Abținerea de la alimente și apă nu este scopul în sine, ci doar modalitatea prin care credinciosul proclamă biruința spiritului asupra materiei, firea în accepțiunea biblică.

Este jenant că de mai bine de doi ani nu am mai practicat postul ca modalitate de a mă apropia de Cer, sub pretextul că nu rezist fizic. Slabă apărare, pentru că sunt mai rezistentă decât par, apărare construită pentru a-mi asigura confortul pe care îl iubesc așa mult. Este timpul să ies din zona de confort și să mă smeresc. Recent am suferit o înfrângere urâtă în bătălia spirituală și nu pot să dau vina pe Dumnezeu, Satana, lume sau fire. Vinovată sunt eu și comoditatea pe care mi-am permis-o.

Nu postesc pentru a-mi șterge sentimentul de vinovăție printr-o faptă, crezând că îmi câștig astfel iertarea. Știu că Isus m-a iertat deja și sunt justificată prin credința în El, însă nu mai suport să fiu îngenuncheată de același păcat, să cad mereu în același loc. Vreau să țin post pentru că Isus a făcut asta, pentru că l-a făcut mai puternic în lupta cu păcatul; a zis că prin post avem biruință asupra duhurilor necurate. Am nevoie de disciplină spirituală și de o mai mare implicare în luptă.  Deci, în linia întâi, Laura Popa! Fără apă și Cola, KFC și McDonald's, dar cu o mare de  Credință!

Pot totul în Hristos care mă întărește!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu