luni, 7 mai 2012

Team Hoyt: WE CAN!



Încerc de câteva seri să fac jogging și trebuie să mă opresc odată la cinci minute pentru că nu am niciun fel de rezistență fizică. Și stau și privesc video ăsta, zicându-mi: God, câtă iubire și dăruire de sine trebuie să aibă acest om pentru fiul lui!  Și îmi vin îm minte unele versete pe care le caut în Biblie, și care sună așa:

Cereţi, şi vi se va da; căutaţi şi veţi găsi; bateţi, şi vi se va deschide. Căci oricine cere capătă; cine caută găseşte; şi celui ce bate i se deschide. Cine este omul acela dintre voi care, dacă-i cere fiul său o pâine, să-i dea o piatră? Sau, dacă-i cere un peşte, să-i dea un şarpe? Deci, dacă voi, care sunteţi răi, ştiţi să daţi daruri bune copiilor voştri, cu cât mai mult Tatăl vostru care este în ceruri va da lucruri bune celor ce I le cer! (MATEI 7)

Ai auzit, Lara? Și tu poți să speri că Dumnezeu se va sătura în final de tânguielile tale și va zice: bine, gata, am să îți răspund! Numai să mi te iau de pe cap! Ehehe, dar să nu fiu înțeleasă greșit. Nu trăiesc numai cu o speranță viitoare. Trăiesc deja fericită, pentru că în curând, asta putând să însemne cât o vrea El și accept senină, îmi va deschide porțile care trebuie și mă va răsplăti pentru ascultare.
YES I CAN!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu