luni, 17 decembrie 2012

Dragă blogule.
știu că te-am uitat. Nu ți-am mai scris demult. Se pare ca devine un obicei, o atitudine care nu îmi place. Trebuie să fac ceva în direcția asta. Încep din seara asta. Nu îți scriu un rezumat despre ceea ce s-a întâmplat în viața mea în ultimele luni. (Ești interesat?)Vreau doar să îți amintesc de mine... mi se întâmplă lucruri ciudate, încerc sentimente noi, acumulez experiență în domenii în care nu intenționam. Încerc să găsesc un echilibru între lucrurile pe care le socoteam până acum importante, de căpătâi și situațiile noi pe care simt că nu le pot controla.

Am intrat în viața de adult și nu știu exact dacă îmi place... nu cunosc nici măcar dacă devin adult sau doar mă joc.

Universitate, biserica și GBU (grup biblic universitar). Asta era intenția mea, să mă implic în aceste trei mari DOMENII. Am uitat să iau în calcul latura emoțională. Asta da încurcătură!!!

Ai înțeles ceva? Dacă nu, scrie-mi... dacă da, tot scrie-mi. Sunt curioasă ce ai de zis. Te las cu acest video. E foarte drăguț, apar și eu. Nu, rozul nu e culoarea mea preferată, dar am primit cadou această minunăție roz și cred că ma prinde bine. Te salut, dragă blogule!!!

P.S Scuză-mă că te-am neglijat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu