marți, 24 ianuarie 2012

A trebuit să trec prin experiență examenului într-o limbă străină pană să îmi între bine în cap, în sfârșit, că modul meu de expunere orală, repezit și entuziast, nu se potrivește deloc, dar deoc, cu mediul academic sobru.
 
Nu am nimic împotrivă celor care se exprimă așezat. Din contra, pentru că mie îmi iese să vorbesc așa numai atunci când mă forțez, îi apreciez. E altfel, ideile reies mai clare și parcă au mai multă greutate pentru că par gândite pe îndelete.
 
Cred că trebuie să îmi iau noste cărți de alea, americane, și să învăț cum se vorbește în public. 

La primul examen a ieșit perfect. Eram Lara plus ce-i mai sus. La cel de ieri, însă, știți cum se zice, m-a luat gura pe dinainte. Și a cam scârțâit discursul care, în mintea mea, era minunat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu