sâmbătă, 4 februarie 2012

Clubul dependentelor de Facebook

Bună la toată lumea!
Mă numesc Laura și sunt dependentă  de Facebook.

Astăzi este a doua zi de când mi-am anulat contul. Motivele pentru care am luat această decizie le-am notat exact după operațiunea îndeplinită cu succes, ca să îmi reamintească când nostalgia întoarcerii mă va lovi cu putere.

Iată care sunt:

-petrec prea mult timp: mă privează de momente minunate de relaxare, precum vizionatul unui film vechi și bun, ascultatul muzicii cu ochii închiși, lecturarea unui roman
 
 -e o lume a ipocriziei și a falsității, vreau să fiu o persoană reală și nu una imortalizată în câteva fotografii și caracterizată de ceea ce public
 
 -îmi fură intimitatea
 
 -nu mai am timp de Biblie și de timpul personal

Amiciția se construiește în timp și spațiu real, nu la distanța unui click.  Valabil pentru dependenți: nu vorbesc în numele independenților.

4 comentarii:

  1. offf e a doua oara cand incerc sa iti las un comment!:P...cand in sfarsit m-am mobilizat si eu sa iti las un mesaj pe facebook, tu l-ai inchis!:)) Deci "Nu lasa pe maine ce poti face azi!", maine e posibil ca facebool-ul sa nu mai existe! Deci...cand te intorci? Ce mai faci? Poti sa imi raspunzi pe mess, nu iti dau un posibil motiv de a iti reactiva facebook-ul!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce draguta esti!:)) Ajung saptamana viitoare. Facebook-ul poate sa existe, dependente ca mine trebuie sa dispara! Ne auzim, Marta. Binecuvantari!

      Ștergere
  2. foarte bine ai facut:)) si eu pierdeam foarte mult timp cu Facebook-ul.acu mi-am revenit:)) dar inca nu l-am inchis...il folosesc pt reclama la blog:))

    RăspundețiȘtergere