duminică, 3 iunie 2012

Ziua Absolventului și a Absolventei

Cred că am supărat-o pe amica mea de confesiune ortodoxă când am dezaprobat intervenția preoților ortodoxi și catolici în ceremonia din fața Primăriei, cu prilejul sărbătoririi absolvenților și absolventelor de la cele cinci universități de stat din Iași. Însă nu am facut-o din cauza apartenenței mele la o confesiune minoritară care nu a fost reprezentată, ci pentru că nu suport ca Dumnezeu să devină instrument politic! Consider că într-un stat de drept manifestările religioase trebuie să se desfășoare în privat, așa cum este scris în Constituție. Se cunoaște incomparabila influență pe care o exercită sentimentul religios în viața unei comunități, iar asocierea unei mari mulțimi cu diverse convingeri cu un discurs religios poate provoca recții negative, care mai degrabă ar trebui evitate.

 Mai jos, câteva imagini. M-am simțit extraordinar, și evenimentul de astăzi m-a determinat să iau decizia să particip totuși la cursul festiv.

 A, încă o chestie. De ce se numește Ziua Absolventului??? Să fie clar, nu sunt bărbat , deci sunt o absolventă, și așa ar fi trebuit să fie adăugat pe tricoul frumos pe care l-am primit!!!





proba dezaprobării

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu