miercuri, 11 iulie 2012

Isaia capitolul 12, răspunsul Lui pentru mine

Nu înțeleg dragostea Lui Dumnezeu... cum de, după ce am păcătut și l-am ofensat cu neacultarea mea, El îmi spune următoarele:

În ziua aceea vei zice: „Te laud, Doamne, căci ai fost supărat pe mine, dar mânia Ta s-a potolit, şi m-ai mângâiat! Iată, Dumnezeu este izbăvirea mea, voi fi plin de încredere şi nu mă voi teme de nimic; căci Domnul Dumnezeu este tăria mea şi pricina laudelor mele, şi El m-a mântuit.”

Veţi scoate apă cu bucurie din izvoarele mântuirii şi veţi zice în ziua aceea: „Lăudaţi pe Domnul, chemaţi Numele Lui, vestiţi lucrările Lui printre popoare, pomeniţi mărimea Numelui Lui!Cântaţi Domnului, căci a făcut lucruri strălucite: să fie cunoscute în tot pământul!Strigă de bucurie şi veselie, locuitoare a Sionului, căci mare este în mijlocul tău Sfântul lui Israel.”

Nu înțeleg iubirea Lui, dar sunt recunoscătoare, cu intensitatea mulțumirii unui copil mic față de mama îngăduitoare. Nu Îl înțeleg, dar Îl implor să rămână astfel în continuare.
Numai eu să mă schimb și să fiu mai puternică în fața păcatului!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu