joi, 16 decembrie 2010

Protestez!

Incep sa cred ca baietii care  aprecieza inteligenta unei fete reprezinta o farama minuscula din procentajul masculin al planetei.  Sau ca  tipii care par mai deschisi, mai putin orgoliosi,  privesc ingaduitor si cu simpatie ideile destepte, insa cu o masura. Cand acestea sunt peste puterea lor de intelegere, se simt amenintati in atotputernicia lor si reactioneaza. 

Adopta o atitudine de genul: esti mica, copila si imatura or, daca nu gasesc nicio fisura in logica argumentatiei, se leaga de chestii insignifiante, ca greseli gramaticale, cuvinte scapate incorect in context etc. Si ce-i absolut groaznic, unii fac pe-a Don Juan ca doar, na, trebuie sa dovedeasca  superioritatea lor genetica de vanatori (daca de altceva nu sunt capabili).

Nu neg ca si  baietii intre ei sunt teribili cand lupta pentru putere (elixirul masculin prin excelenta). Dar cred ca isi acorda reciproc prezumtia de inteligenta si cand adversaul se dovedeste intr-adevar de calibru , manifesta respect. Ceea ce nu aplica si in relatiile cu fetele.

Se poate sa exagerez.  Ceea ce am scris e rezultatul direct a atitudinii puternicilor  cu care am intrat in contact in ultima perioada de timp .

Parca au vorbit intre ei sa ma trateze de undeva de sus tare (sa fie de pe Marte?).

14 comentarii:

  1. Ai surprins foarte bine atitudinea post-moderna a barbatilor fata de ascensiunea atat de rapida a femeilor pe toate palierele existentei. Nu negam faptul ca suntem gelosi, calcati pe orgoliul nostru milenar, dar si invidiosi pe consecventa si constiinciozitatea de care dati dovada tot mai mult si care, fara indoiala, cam lipsesc la unii dintre noi. Asta dovedeste, deseori, inutilitatea unor barbati pseudo-intelectuali care nu inteleg forta evolutiei si rapida noastra (a barbatilor) inutilitate. Totodata, faptul ca incerci sa intelegi atitudinea noastra este esential, arata obiectivitate si inteligenta. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Lara (parca mi-ai dat permisiunea sa-ti zic asa :))), uite ca ai nimenit un subiect beton, trebuie sa recunosc, asa mica, copila si imatura cum esti (glumesc, dar nu m-am putut abtine :)))).
    Nu stiu altii cum sunt, dar mie personal femeile inteligente mi se par cele mai sexy dintre toate, fara nici o gluma. Oi fi eu mai cerebral asa, incat apreciez capacitatile intelectuale mai mult decat orice altceva, dar nu pot rezista unei femei inteligente.
    Si daca fac unii pe Don Juan nu vad care e problema in lupta inteligentei; poate e pentru ca esti frumoasa. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim,

    Sa nu exageram totusi. Inutili nu veti deveni niciodata,doar ne ajutati sa pereptuam specia (glumesc).

    Apreciez ca esti deschis in afirmatii, ma ajuti sa imi dau seama de ce este atat de ciudata atitudinea unor baieti in discutii, uneori. Sa stii ca mi-a luat ceva timp pana sa ma dumiresc ca exista "masculi" ce devin nervosi ca o "muiere" poate sa gandeasca. Si chiar foarte bine.

    Recunosc, de multe ori ma contrazic si imi sustinut opinia pana-n panzele albe cand stiu ca n-am dreptate. Spun prostii mai mari decat mine. In discutii personale, greseli de astea se scuza fara grija, unor baieti li se pare chiar dragut. Insa cand vine vorbe de chestii serioase, nu-mi sunt trecute cu vederea (desi si Ei le comit), ci-mi sunt taxate rautacios.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Tudor?:)

    Dupa aceasta declaratie minunata, nu stiu unde sa te incadrez. Pentru tine n-am o categorie...hm, poate intri acolo, la marja de eroare?:) Frumos, oricum.

    Si la faza cu Don Juan... eu nu-s deloc okay cand observ cum privirea unui ins se schimba si capata o alta "dimensiune". Devin suspicioasa si incep sa cred ca am zis ceva gresit, sau pur si simplu ma intimideaza, enerveaza, scarbeste etc. Cumva, parca imi doresc sa termin mai repede conversatia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca te-a enervat rau cineva azi (sau recent). Recitind, vad multi nervi in postul asta, pe alocuri parca mi te imaginez urland la cititori. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Deja s-a terminat benzina la acest subiect? Pacat... se putea discuta mult pe tema asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. :))...benzina fiind nervii mei? Adica ma intrebi daca m-am calmat?..sau ce anume?:D

    Da, ai dreptate. Multi baieti m-au enervat saptamana care tocmai s-a incheiat. Insa astazi am un calm olimpian in mine...sper sa ma tina:).

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt curios cum te manifesti sau cum arati cand esti nervoasa. :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Vrei sa facem iar chat?:))

    Cum nu exista posibilitatea sa ma vezi vreodata, hai ca iti spun cum sunt. Sunt aiurea...jignesc de numai. Ai intalnit oameni care la nervi te ataca acolo unde stiu ca te doare cel mai tare?:( .... ma numar printre ei.

    Happy now?:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti cumva fosta mea prietena? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Oricum, nu inteleg de ce reactionezi asa. Nu ii sta bine unei fete frumoase ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Reactionand cum? Nu-s fosta ta prietena, si nu stau tot timpul la calculator.

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca te-am jignit cu ceva imi cer scuze. Treaba cu fosta prietena era o gluma.
    Cu reactionatul ma refeream la ce ai zis tu:
    "Ai intalnit oameni care la nervi te ataca acolo unde stiu ca te doare cel mai tare?"
    Inca o data scuza-ma daca te-am jignit cu ceva.

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca ti-as spune ca de data asta n-am fost nervoasa ci doar...foarte, foarte racita?...te rog, scuza-ma:D.

    Si acum, pentru ca finalmente am inteles sensul intrebarii. Reactionez asa pentru ca-s...rautacioasa. Am o mare doza acolo, care asteapta sa iasa. Si cand nu-s atenta, si cand nu stau foarte bine in relatia mea cu Dumnezeu, clachez.

    RăspundețiȘtergere