joi, 2 iunie 2011

Şi am dat examen...


La ora 9:30 eu eram acasǎ, convinsǎ deja cǎ voi merge în restanţǎ. Seara trecutǎ nu reuşisem sǎ mai asimilez nimic. În ciuda încercǎrilor mele zadranice, rândurile ce încercam sǎ le citesc nu stǎteau o clipǎ locului. Era un dute-vino pe care nu îl puteam controla, aşa cǎ,  dupǎ câteva sforţǎri am renunţat ruşinatǎ şi am adormit. Îndoiala însǎ mǎ rodea pe dinǎuntru. Eram conştientǎ cǎ informaţia o stǎpâneam, ceea ce nu reuşisem era sǎ o fixez foarte bine. Într-un final, am luat decizia cǎ merg şi cǎ voi încercǎ sǎ ma concentrez, sǎ dau totul din mine.

Subiectele au fost de sintezǎ, douǎ la numǎr. Tocmai pentru cǎ erau foarte vaste, nu îmi dau seama cât de bine am scris, sau dacǎ am acoperit ce era esenţial. Şi, aşa cum mi s-a mai întâmplat, nu am reuşit sǎ îmi dozez timpul şi subiectul al doilea nu l-am tratat îndeajuns. Imaginaţi-vǎ ce subiect frumos, “Crizele rǎzboiului rece în deceniul al şaptelea”. Spun frumos pentru cǎ din istoria contemporanǎ universalǎ, anii '60 sunt preferaţii mei.

Oricare ar fi rezultatul, sunt încântatǎ cǎ am mers totuşi la examen. Ma simţeam de parcǎ lumea întreagǎ complota împotriva mea, cu toata starea rea de sǎnǎtate. Şi eu, ca un om matur ce sunt, am înfruntat cu feminitate lupta şi am biruit.

6 comentarii:

  1. Examen in black2 iunie 2011 la 23:00

    Mai Lara mai. Imi amintesti de vremurile bune de acum 2 ani. Cand am facut pneumonie cu o saptamana inainte de examen. Am stat 5 zile in spital si apoi i-am rugat frumos sa ma lase sa plec asa cum sunt ca trebuie sa dau examen.
    Parintii ziceau nici vorba, sa stau in spital si sa ma duc in restanta. Noroc ca nu eram in acelasi oras cu ei asa ca am taiat-o din spital. Am tras 2 zile ca un apucat, noroc ca fusesem la cursuri si imi facusem "assignmenturile" deci cam stiam cum statea treaba. Cel mai misto examen. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Bine, dar totusi de ce nu ai lasat pe restanta??? Profesorii te puteau intelege foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Examen in black4 iunie 2011 la 12:45

    Nu stiu... nu-mi sta in fire sa las ceva pe mai tarziu daca pot sa-l fac acum. Mai tarziu se complica treaba... apar alte lucruri de facut, mai uiti materia peste vara. Ar fi fost confortabil sa zic "Asta e, stau bine mersi (ma rog, pe cat de confortabil e un spital) aici si vad eu ce va fi la toamna. Oricum am justificarea pentru ca nu m-am dus."
    Plus ca vroiam sa-mi testez capacitatea de revenire dintr-o situatie neprevazuta. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. "capacitatea de revenire dintr-o situatie neprevazuta"... foarte fain, sa o iei ca pe o provocare. O adevarata atitudine de combatant.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Examen in black5 iunie 2011 la 23:32

    Asta e... daca n-am mai prins armata, macar sunt soldat in facultate. :))

    RăspundețiȘtergere