joi, 12 aprilie 2012

Memoriessss!

Profitând de zilele de vacanță, care sunt  înaintea următoarelor două luni când mă voi dedica total licenței, mi-am făcut ordine în colecția cu cd-uri. Mi-am transferat frumos tot ceea ce era important de pe acestea pe computer, printre care, bineînțeles, și poze.

Rău am făcut, pentru că m-a apucat un dor groaznic pentru anumite momente frumoase, față de oameni deosebiți din trecut.

E ciudat că atunci când văd o poză, îmi aduc aminte exact cum mă simțeam în momentul respectiv.

Iată două imagini cu mine, în ziua când împlineam 18 ani. Gașca de la biserică mi-a facut cadou această pernă imprimată pe o parte cu poze grupului, iar de cealaltă parte cu... Wentworth Miller, alias Michael Scofield din serialul Prison Break. Râd, căci timp de un an de zile am fost efectiv îndrăgostită de acest personaj. Numai la această vârstă îți mai poți permite să visezi că îl vei întâlni pe stradă pe actorul preferat, și că el se va îndrăgosti pe loc de tine! :)

Miss you, old times!
Miss you, innocence!
Miss you, guys!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu