luni, 30 aprilie 2012

Ce înseamnă Dumnezeu pentru mine?

Divinitatea bună care îmi da nota 10 la examen? Care îmi oferă înțelepciune la licență? Dumnezeul care îmi dă prieteni credincioși și fețe zâmbitoare în jur? Bunăstare materială? Răspunsuri imediate? Tonomat?
De când Îl condiționez: dă-mi, ca să mă închin!?!  Cine sunt eu să am pretenții? Nu e de ajuns că m-a iertat, că m-a salvat și mi-a dat Cerul pe gratis? Trebuie, ca o Peter Pen, să fiu veșnic fetița care cere și așteaptă, cere și așteaptă și se enervează când nu primește? Ce rușinos! L-am redus pe Dumnezeul universului la niște tendințe egoiste! Am creat un Dumnezeu după inima mea, nu după Scripturi.
Dumnezeu este Dumnezeu, face ce dorește! God, cât sunt de nervoasă pe mine însămi!!!


I-am cerut Lui Dumnezeu forță și El mi-a dat dificultăți care să mă întărească
I-am cerut înțelepciune și El mi-a dat probleme de rezolvat
I-am cerut bunăstare și El mi-a dat forță fizică și creier pentru a lucra
I-am cerut curaj și El mi-a dat pericole de înfruntat
I-am cerut dragoste și El mi-a încredințat persoane în nevoi
I-am cerut favoruri și El mi-a dat oportunități.
Nu am primit nimic din ceea ce voiam, dar tot de ceea ce aveam nevoie mi-a fost dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu