joi, 19 aprilie 2012

Redobândirea feminității biblice

De câteva luni îmi stăruie în minte: vreau să fiu o "femeie cinstită"! Dacă mă întrebați ce înseamnă, nu știu să vă răspund exact. Bineînțeles, am exemplul mamei, care este o femeie extraordinară pentru că este fidelă tatălui meu, îl respectă, m-a educat (pe mine plus ceilalți doisprezece plozi!) într-un spirit creștin, a muncit să îmi ofere un trai decent etc. ....Am, deci, un  punct de plecare.
Dar vreau mai mult de atât, doresc ca Dumnezeu să îmi vorbească personal. Mama mea are o personalitate diferită, deci nu tot ceea ce am observat la ea se pliază la ființa mea. Sunt principii general valabile, așa-i, însă vreau DETALII personale, înainte ca să îmi permit să mă implic într-o relație.

Am citit Biblical Manhood & Womanhood și mi-am conturat cât de cât o imagine de ansamblu, dându-mi seama cât de mult m-am lăsat dusă în eroare de societate cu privire la presupusa feminitate. Acum, urmăresc acest video cu Paul Washer, pastor american.  Între timp, mă rog și citesc Biblia.

Știu eu că astfel, nu numai că voi avea răspuns, dar voi și deveni "O FEMEIE CINSTITĂ"!:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu