vineri, 4 martie 2011

Să merg sau nu cu Erasmus?

Partea bună... voi avea parte de o experienţă grozavă, unică..asa spun mulţi foşti studenţi Erasmus. Apoi, am ocazia să simt pe propria piele cum se studiază în Occidentul mult iubit de mine.

Partea proastă....licenţa s-ar putea să iasă un dezastru. Fiind plecată în primul semestru al anului trei, n-am să am timp destul să mă documentez (multe surse, izvoare istorice pentru tema mea de licenţă sunt româneşti).

Ce să aleg... ce să aleg?? 

Cam asta e imaginea idilică ce mi-am format-o despre studentul, studenta european():D


9 comentarii:

  1. Athos, Porthos si Erasmus5 martie 2011 la 17:57

    Ca actual student Erasmus in Italia pentru un an, eu te sfatuiesc sa mergi. E foarte bun contactul cu sistemul educational occidental. Daca iti doresti cu adevarat sa studiezi vei gasi conditii foarte bune si profesori pregatiti. Eu ma gandesc sa ma transfer aici, dupa ce mi se termina perioada Erasmus.

    Acuma nu stiu care e treaba cu istoria, ca tu probabil studiezi istoria romanilor, deci aici e mai incurcat; la mine e simplu ca studiez informatica si inginerie.

    Despre partea cu licenta nu stiu ce sa zic, eu sunt la master.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, esti salvatorul meu! Pentru ca destinatia mea ar fi tot Italia. Mai exact Perugia. Tu unde esti?

    Cat mai multe informatii...plssss:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Athos, Porthos si Erasmus5 martie 2011 la 22:03

    Eu sunt la Pisa.

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumos locul...
    Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Athos, Porthos si Erasmus6 martie 2011 la 17:40

    Mersi.
    Daca mai vrei ceva detalii posteaza aici si mai trec din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vezi şi elenaciric.ro, o tipă simpatică din online plecată cu bursă Erasmus în Portugalia. Găseşti multe chestii utile, inclusiv guest posts ale altor persoane plecate la studii prin acest program. Succes, etc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu zic sa mergi. Eu am fost in Spania, aproape de Barcelona (Girona) si a fost o experienta cel putin interesanta. Si am prin gustul calatoriilor, acum fac un master in Anglia :)
    Uite si blogul unei tipe care a fost Erasmus in Perugia: http://scrapsofmara.wordpress.com/tag/erasmus/ :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi mult. M-am uitat peste blogul ce mi l-ai recomandat.
    Succes in Anglia!

    RăspundețiȘtergere