joi, 3 martie 2011



Un mod plăcut şi util de a-mi începe ziua e să ascult predici.
În  fiecare dimineaţă, de ceva timp, cat mă pregătesc să ies din casă, îl ascult pe Luigi Miţoi, pastor senior la biserica penticostală Betania din Chicago.
Pe site-ul bisericii (aici), la resurse, este postată o listă lungă şi faină cu predici înregistrate de la slujbele divine. Pe diferite teme, aleg una în funcţie de starea mea de moment. 

E extrem de benefic, spiritual şi chiar intelectual. Din punct de vedere spiritual, pentru că ascult învăţătură creştină  care îmi determină comportamentul din ziua respectivă în bine. Plus că pe termen lung mă înţelepţesc şi cunosc mai bine voia Lui. Intelectual chiar, pentru că nu îmi las mintea să umble hai-hui ci o pun la treabă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu