sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Let's be friends...

Cand vizionezi acest video, mediteaza la cineva din proximite, cineva diferit de tine atat de mult incat  o apropiere ti se pare ireconciliabila.

Saptamana trecuta am observat de aproape o tanara de etnie rroma. Mi-am dorit, pret de cateva momente, sa o cunosc ca amica. Afirm de multe ori ca sunt cetatean al lumii, cu o mica nota ironica, bineinteles, in contextul in care se tot discuta despre globalizare, ecumenism etc. Ma intriga oobiceiurile si cultura altor popoare, ca germanii cu sobrietatea lor, italienii prin eleganta si istorie, englezii pentru accentul lor aristrocratic. Si totusi, nici macar o singura data n-am dialogat cu un rrom, persoana care e"acasa" si apartine de o cultura aparte si respingatoare pentru majoritatea concetatenilor mei.

Oare cum ar fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu