sâmbătă, 9 iulie 2011

Plan


Am un plan mǎreţ în minte: de astǎzi ascult câte o predicǎ din lista cu nume ce se aflǎ aici.

Lista mea personalǎ conţine puţini predicatori români pentru cǎ mi-am creat o pǎrere preconceputǎ (de multe ori întemeiatǎ) cǎ foooooarte numeroşi şi vrednici apǎrǎtori ai Evangheliei nu reuşesc sǎ pǎtrundǎ esenţa Cuvântului şi se izbesc doar de lucrurile de suprafaţǎ. Îmi iau inima în dinţi şi purced la o anchetǎ obiectivǎ (mi-aş dori), a cǎrei scop nu este sǎ ajung la un verdict clar, ci mai degrabǎ la o schimbare a imaginii negative. Sper sǎ câştig şi duhovniceşte, adicǎ ceea ce voi auzi sǎ îmi “întǎreascǎ omul dinlǎuntru”.

Alegerea o voi face dupǎ iniţialele autorilor. Încântǎtor, primul domn cu A se numeşte Aaron Abramson şi are o predicǎ intitulatǎ Sǎrbǎtorile evreieşti.

Ce semn încurajator!

6 comentarii:

  1. o predica pe zi? La cate predici sunt acolo nu vei termina prea curand :) Eu as asculta pe subiecte ca sa raman cu ceva solid in minte.

    RăspundețiȘtergere
  2. O predica pe zi inseamna un predicator pe zi, atat ascult la fiecare vestitor: una predica bucata.
    Ai dreptate, poate ar fi mai util sa ii aleg in functie de tematica. Dar procedand astfel, de unde stiu ca am reusit sa parcurg chiar toate numele din lista? Luand-o alfabeticeste, insa, am aceasta siguranta (cei de pe site au gresit cand au pus initiala prenumelui drept criteriu de inventariere).

    Insa deja m-am abatut de la plan.:( Pentru ca am ascultat un domn cu initiala prenumelui I, Iacob Coman. Am auzit cate ceva despre el si am fost curioasa.
    Dar totusi l-am audiat pe domnul A.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai... primii o sa fie usor de ascultat :)) Probleme vei avea la Iosif Ton, Lazar Gog, Luigi Mitoi, Iosif Anca :D ei au peste 500 predici fiecare :) dar e bine :D stii macar ca daca ai dubii in vreo problema te duci la ei si sigur vei afla un raspuns :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Repet: nu voi asculta toate predicile, ci numai una la fiecare autor! Daca imi va placea unul in mod special, il voi trece pe lista mea subtirica.
    La Luigi Mitoi am apelat de multe ori si tot de atatea ori am gasit raspuns.:P
    Cat despre ceilalti... hm... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :D Aștept impresii despre autorii mai putini cunoscuți :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Cine stie... s-ar putea aici sa fie surprize, surprize!

    RăspundețiȘtergere