duminică, 6 noiembrie 2011

Biserica penticostală din Crotone
Pare-mi-se că denumirea Crotone vrea să îmi zică ceva. Nici bine nu am cititi ieri despre faimoasa sa istorie în legătură cu atleții, că iar s-a ivit într-o carte pe care mi-am cumpărat-o azi de la biserică, despre mișcarea penticostală în Italia. La secțiunea fotografii apare o imagine cu tinerii strânși la o conferință națională în... Crotone, Calabria.

Ce ți-e secolul VI. i. Hr., ce ți-e secolul XX...

Istoria umană e "atât de" finită! Timpul trece... și trece... sau, după un slogan al unui restaurant istoric din Iași: Timpul trece, dar rămâne Bolta Rece.  Da, timpul trece, noi trecem, dar, surpriză!: ne așteaptă veșnicia!:)

Depinde de noi, cât suntem în timp, adică MURITORI,  unde prenotăm să o (pe)trecem...(pe) ea, IMORTALITATEA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu