duminică, 9 octombrie 2011

Iubesc frigul. Iubesc frigul mai ales atunci când îl asociez cu capacitatea sa de a purifica aerul, de a-l oxigena. Frigul își are casa cea mai dulce la munte, iar muntele, în simbologia biblică, este locul preferat al lui Dumnezeu. Pe munte legislatorul Moise primește Legea, pe munte merge Isus să se roage înainte de crucificare.
 
 
 
 Este toamnă la Perugia iar eu stau pe balcon, scriind cu degetele semi-înghețate. Sunt îmbrăcată gros și mă bucur de aerul rece. Este liniște în tot căminul, numai melodia mea preferata de astăzi se aude minunat. 
 
  Am o priveliște minunată a cerului în față ochilor și pace în suflet. Am fost destul de zbuciumată zilele acestea dar mi-am regăsit echilbrul în brațele minunate ale Lui Dumnezeu.
 
  Sunt fericită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu